Sortowanie
Źródło opisu
Bibliografia Małopolski
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Autor
Siemdaj Ewa
(4)
Tomaszewski Mieczysław (1921-2019)
(2)
Bilica Krzysztof (1946- )
(1)
Chłopicka Regina (1934-2021)
(1)
Dissinger Bettina
(1)
Fuliński Andrzej (1934- )
(1)
Gebuhr Ann K
(1)
Gmys Marcin (1970- )
(1)
Janicka-Słysz Małgorzata
(1)
Jarocki Jerzy (1929-2012)
(1)
Jarzębska Alicja (1941- )
(1)
Kowal Roman (1942-2003)
(1)
Laudańska Klara
(1)
Loos Helmut
(1)
Malecka Teresa (1944- )
(1)
Nowak Anna (1953- )
(1)
Nycz Ryszard (1951- )
(1)
Robinson Ray (1932- )
(1)
Strzelecki Marcin
(1)
Tuchowski Andrzej (1954- )
(1)
Wilk Marcin (1978- )
(1)
Wąsowicz Wojciech
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(2)
angielski
(1)
Temat
Muzyka
(2)
Penderecki, Krzysztof (1933-2020)
(2)
Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego (Lusławice)
(1)
Intertekstualność
(1)
Muzyka polska
(1)
Organizacje
(1)
Orkiestra Akademii Beethovenowskiej (Kraków)
(1)
Sztuka
(1)
Trondheim Symfoniorkester
(1)
Wielokulturowość
(1)
Temat: dzieło
Te Deum : na głosy solowe, chór mieszany i orkiestrę symfoniczną
(2)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(3)
Europa
(1)
Lusławice (woj. małopolskie, pow. tarnowski, gm. Zakliczyn)
(1)
Trondheim (Norwegia)
(1)
Gatunek
Film
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(3)
Historia
(2)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Interdyscyplinarny projekt przygotowany przez Stowarzyszenie im. Ludwiga van Beethovena i realizowany we współpracy z Trondheim Symfoniorkester.
Koncerty finałowe projektu: Kraków - 23.01.2015, Trondheim - 29.01.2015.
Tekst równolegle w języku polskim i w przekładzie angielskim.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny nr ISBN. Poprawny nr ISBN z 4 s. okł. Bibliogr. s. 313-314. Tekst częśc. tł. z ang., niem.
Również wersja w jęz. ang.Zawiera: s. 7-32: Ryszard Nycz. Poetyka intertekstualna : tradycje i perspektywy; s. 33-50: M. Tomaszewski. Penderecki : przemiany i punkty węzłowe drogi twórczej; s. 51-63: Krzysztof Bilica. W labiryncie muzyki, w labiryncie życia; s. 65-86: Teresa Malecka. Krzysztof Penderecki a kultura prawosławia w perspektywie intertekstualnej; s. 87-107: Alicja Jarzębska. Muzyka Pendereckiego a modernizm i postmodernizm; s. 109-130: Andrzej Tuchowski. "Czytane" a "pisalne" - etyczny kontekst twórczości Krzysztofa Pendereckiego; s. 131-143: Anna Nowak. Kategorie intertekstualności w koncertach instrumentalnych Krzysztofa Pendereckiego; s. s. 145-165: Ray Robinson. Orkiestra Pendereckiego w erze intertekstualności : udział w dialogu; s. 167-184: Stefan Keym. Intertekstualność w "Raju utraconym" Krzysztofa Pendereckiego; s. 185-190: Bettina Dissinger. O zastosowaniu cytatów muzycznych w operze Pendereckiego "Czarna Maska"; s. 191-210: Małgorzata Janicka-Słysz. Krzysztofa Pendereckiego strategie intertekstualne w operze "Ubu Król"; s. 211-222: Helmut Loos. "Credo" Krzysztofa Pendereckiego w tradycji kompozycji mszalnych; s. 223-240: Ann K. Gebuhr. Od szkicu do rzeczywistości : pre-tekst w "Credo" Pendereckiego; s. 241-258: Regina Chłopicka. Uwagi o dialogu w muzyce kantatowo-oratoryjnej Krzysztofa Pendereckiego; s. 259-280: Marcin Gmys. Penderecki a Mahler : próba paraleli; s. 281-298: E. Siemdaj. Symfonie Krzysztofa Pendereckiego : poszukiwanie własnej drogi; s. 299-314: Roman Kowal. "Actions" Krzysztofa Pendereckiego w uniwersum kultur, tradycji i technologii; s. 315-321: Andrzej Fuliński. Słuchając Pendereckiego; s. 323-330: Jerzy Jarocki. Spotkanie z Krzysztofem Pendereckim : na skrzyżowaniu teatru i muzyki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej