Sortowanie
Źródło opisu
Bibliografia Małopolski
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Autor
Bilica Krzysztof (1946- )
(1)
Chłopicka Regina (1934-2021)
(1)
Dissinger Bettina
(1)
Fuliński Andrzej (1934- )
(1)
Gebuhr Ann K
(1)
Gmys Marcin (1970- )
(1)
Janicka-Słysz Małgorzata
(1)
Jarocki Jerzy (1929-2012)
(1)
Jarzębska Alicja (1941- )
(1)
Kowal Roman (1942-2003)
(1)
Loos Helmut
(1)
Malecka Teresa (1944- )
(1)
Nowak Anna (1953- )
(1)
Nycz Ryszard (1951- )
(1)
Robinson Ray (1932- )
(1)
Siemdaj Ewa
(1)
Tomaszewski Mieczysław (1921-2019)
(1)
Tuchowski Andrzej (1954- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Temat
Penderecki, Krzysztof (1933-2020)
(1)
Temat: dzieło
Te Deum : na głosy solowe, chór mieszany i orkiestrę symfoniczną
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny nr ISBN. Poprawny nr ISBN z 4 s. okł. Bibliogr. s. 313-314. Tekst częśc. tł. z ang., niem.
Również wersja w jęz. ang.Zawiera: s. 7-32: Ryszard Nycz. Poetyka intertekstualna : tradycje i perspektywy; s. 33-50: M. Tomaszewski. Penderecki : przemiany i punkty węzłowe drogi twórczej; s. 51-63: Krzysztof Bilica. W labiryncie muzyki, w labiryncie życia; s. 65-86: Teresa Malecka. Krzysztof Penderecki a kultura prawosławia w perspektywie intertekstualnej; s. 87-107: Alicja Jarzębska. Muzyka Pendereckiego a modernizm i postmodernizm; s. 109-130: Andrzej Tuchowski. "Czytane" a "pisalne" - etyczny kontekst twórczości Krzysztofa Pendereckiego; s. 131-143: Anna Nowak. Kategorie intertekstualności w koncertach instrumentalnych Krzysztofa Pendereckiego; s. s. 145-165: Ray Robinson. Orkiestra Pendereckiego w erze intertekstualności : udział w dialogu; s. 167-184: Stefan Keym. Intertekstualność w "Raju utraconym" Krzysztofa Pendereckiego; s. 185-190: Bettina Dissinger. O zastosowaniu cytatów muzycznych w operze Pendereckiego "Czarna Maska"; s. 191-210: Małgorzata Janicka-Słysz. Krzysztofa Pendereckiego strategie intertekstualne w operze "Ubu Król"; s. 211-222: Helmut Loos. "Credo" Krzysztofa Pendereckiego w tradycji kompozycji mszalnych; s. 223-240: Ann K. Gebuhr. Od szkicu do rzeczywistości : pre-tekst w "Credo" Pendereckiego; s. 241-258: Regina Chłopicka. Uwagi o dialogu w muzyce kantatowo-oratoryjnej Krzysztofa Pendereckiego; s. 259-280: Marcin Gmys. Penderecki a Mahler : próba paraleli; s. 281-298: E. Siemdaj. Symfonie Krzysztofa Pendereckiego : poszukiwanie własnej drogi; s. 299-314: Roman Kowal. "Actions" Krzysztofa Pendereckiego w uniwersum kultur, tradycji i technologii; s. 315-321: Andrzej Fuliński. Słuchając Pendereckiego; s. 323-330: Jerzy Jarocki. Spotkanie z Krzysztofem Pendereckim : na skrzyżowaniu teatru i muzyki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej