Sortowanie
Źródło opisu
Bibliografia Małopolski
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Autor
Chodakowska Janina
(2)
Bartnicka Kalina (1937- )
(1)
Grygajtis Krzysztof (1953- )
(1)
Meissner Andrzej (1937- )
(1)
Rędziński Kazimierz (1948- )
(1)
Schiller Joanna
(1)
Suchmiel Jadwiga (1940-2014)
(1)
Terlecki Ryszard (1949- )
(1)
Łapot Mirosław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dzieci
(1)
Kobieta
(1)
Miąso, Józef (1930- )
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba bezpieczeństwa
(1)
Uniwersytet Jagielloński
(1)
Temat: czas
1801-1900
(2)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Galicja (kraina historyczna)
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Biografia
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Nauka i badania
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na książce ISSN związany z wcześniejszym tytułem serii. - Tekst częśc. niem. - Wykaz ważniejszych publ. Janusza Lipca s. 19. - Indeks.
Zawiera m.in.: s. 57-73: Mirosław Łapot. Żydowska opieka nad dzieckiem sierocym w Galicji w XIX i na początku XX w. (do 1914 r.); s. 115-123: Jadwiga Suchmiel. Emancypacja naukowa kobiet w uniwersytetach w Krakowie i we Lwowie do roku 1939; s. 139-182: Krzysztof Grygajtis. Etos sąsiedztwa : mniejszości narodowe w III Rzeczypospolitej (Ukraińcy, Łemkowie, Niemcy, Białorusini, Litwini).Rec.Chodakowska, Janina // Rozprawy z Dziejów Oświaty. - T. 44 (2005), s. 243-246.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. prac J. Miąso za lata 1958-2003 s. 23-34.
Zawiera m.in.: s. 149-169: Ryszard Terlecki. Działania operacyjne Wydziału II krakowskiej Służby Bezpieczeństwa podczas jubileuszu 600-lecia Uniwersytetu Jagiellońskiego; s. 207-213: Janina Chodakowska. Seminaria w uniwersytetach galicyjskich na przełomie XIX i XX w.; s. 323-332: Andrzej Meissner. Kształtowanie się dydaktyki szkoły ludowej w Galicji doby autonomicznej.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej