390285
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych w kontekście uniwersytetu / Wioleta Gaweł (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych). W: Teoretyczne i praktyczne aspekty Gospodarki 4.0 / redakcja naukowa Małgorzata Zakrzewska, Szymon Jarosz. - Łóódź, 2022. - Strony 19-31.
W artykule przeanalizowano obecność w social mediach uczelni ekonomicznych tj. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, a także Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 30-31.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
W artykule przeanalizowano obecność w social mediach uczelni ekonomicznych tj. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, a także Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej