410765
No cover
Article
In basket
Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych w kontekście uniwersytetu / Wioleta Gaweł (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych). W: Teoretyczne i praktyczne aspekty Gospodarki 4.0 / redakcja naukowa Małgorzata Zakrzewska, Szymon Jarosz. - Łóódź, 2022. - Strony 19-31.
W artykule przeanalizowano obecność w social mediach uczelni ekonomicznych tj. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, a także Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 30-31.
Summary, etc.
W artykule przeanalizowano obecność w social mediach uczelni ekonomicznych tj. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, a także Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again