411162
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ocena zadowolenia pasażerów z organizacji usług komunikacji miejskiej MPK Kraków / Ewa Brożyna. // Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe. - 1509-5878. - R. 19 (2018), nr 7/8, s. 33-39.
Badania na temat jakości organizacji usług komunikacji miejskiej na przykładzie MPK Kraków. C.d. raportu [w:] Jakość usług MPK Kraków / Ewa Brożyna // Autobusy. - 2018, nr 6, s. 29-36.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Badania na temat jakości organizacji usług komunikacji miejskiej na przykładzie MPK Kraków. C.d. raportu [w:] Jakość usług MPK Kraków / Ewa Brożyna // Autobusy. - 2018, nr 6, s. 29-36.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej