411089
No cover
Article
In basket
Ocena zadowolenia pasażerów z organizacji usług komunikacji miejskiej MPK Kraków / Ewa Brożyna. // Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe. - 1509-5878. - R. 19 (2018), nr 7/8, s. 33-39.
Badania na temat jakości organizacji usług komunikacji miejskiej na przykładzie MPK Kraków. C.d. raportu [w:] Jakość usług MPK Kraków / Ewa Brożyna // Autobusy. - 2018, nr 6, s. 29-36.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia.
Summary, etc.
Badania na temat jakości organizacji usług komunikacji miejskiej na przykładzie MPK Kraków. C.d. raportu [w:] Jakość usług MPK Kraków / Ewa Brożyna // Autobusy. - 2018, nr 6, s. 29-36.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again