411272
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Tatrzański Park Narodowy chce swojej marki jedzenia / Łukasz Bobek. // Gazeta Krakowska (Kraków, wyd. A). - 2017, nr 89 (15-17 IV), s. 4.
Dyrekcja Tatrzańskiego Parku Narodowego zamierza stworzyć własną markę gastronomiczną, aby pod nią sprzedawać przy wejściach na szlaki ekologiczne i zdrowe produkty związane z Podhalem.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Dyrekcja Tatrzańskiego Parku Narodowego zamierza stworzyć własną markę gastronomiczną, aby pod nią sprzedawać przy wejściach na szlaki ekologiczne i zdrowe produkty związane z Podhalem.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej