402253
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera m.in.: s. 67-74: Małgorzata Kitowska-Łysiak. Galicyjskie „Caprichos”?; s. 106-109: Marta Romanowska. Rozważania nad odczytaniem projektu witraża przy szafie z „Bogiem Ojcem”; s. 128-131: Małgorzata Sobieraj. Mitologiczne autoportrety [Jacka] Malczewskiego; s. 161-164: Wanda Wyganowska. „Sława, Historia i Poezja” : zapomniana kompozycja Stanisława Wyspiańskiego z 1891 roku; s. 211-218: Izabela Kowalczyk. „Dziewica Orleańska” Jana Matejki jako alegoria? (w dialogu z tekstami Marii Poprzęckiej); s. 443-449: Irena Kossowska. „Wielki styl” epoki Piłsudskiego : konkurs na pomnik i sarkofag Marszałka; s. 450-455: Lechosław Lameński. Tadeusz Stryjeński - publicysta i kreator ludzkiej wyobraźni.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. publikacji M. Poprzęckiej s. 473-479.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zawiera m.in.: s. 67-74: Małgorzata Kitowska-Łysiak. Galicyjskie „Caprichos”?; s. 106-109: Marta Romanowska. Rozważania nad odczytaniem projektu witraża przy szafie z „Bogiem Ojcem”; s. 128-131: Małgorzata Sobieraj. Mitologiczne autoportrety [Jacka] Malczewskiego; s. 161-164: Wanda Wyganowska. „Sława, Historia i Poezja” : zapomniana kompozycja Stanisława Wyspiańskiego z 1891 roku; s. 211-218: Izabela Kowalczyk. „Dziewica Orleańska” Jana Matejki jako alegoria? (w dialogu z tekstami Marii Poprzęckiej); s. 443-449: Irena Kossowska. „Wielki styl” epoki Piłsudskiego : konkurs na pomnik i sarkofag Marszałka; s. 450-455: Lechosław Lameński. Tadeusz Stryjeński - publicysta i kreator ludzkiej wyobraźni.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej