411087
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu; nr 34)
Zawiera m.in.: s. 262-272: Ludwik Szaro, Zofia Kmiecik-Kiszka. Postępowanie konsumentów przy zakupach owoców i warzyw w Krakowie; s. 547-551: Bronisław Kosowski. Wpływ działań marketingowych na wartość sprzedaży produktów przez OSM Limanowa; s. 552-561: Andrzej Kotala, Maciej Basaj. Zachowanie marketingowe drobnych przedsiębiorców na obszarach wiejskich w Małopolsce.
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zawiera m.in.: s. 262-272: Ludwik Szaro, Zofia Kmiecik-Kiszka. Postępowanie konsumentów przy zakupach owoców i warzyw w Krakowie; s. 547-551: Bronisław Kosowski. Wpływ działań marketingowych na wartość sprzedaży produktów przez OSM Limanowa; s. 552-561: Andrzej Kotala, Maciej Basaj. Zachowanie marketingowe drobnych przedsiębiorców na obszarach wiejskich w Małopolsce.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej