411088
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu; nr 34)
Zawiera m.in.: s. 262-272: Ludwik Szaro, Zofia Kmiecik-Kiszka. Postępowanie konsumentów przy zakupach owoców i warzyw w Krakowie; s. 547-551: Bronisław Kosowski. Wpływ działań marketingowych na wartość sprzedaży produktów przez OSM Limanowa; s. 552-561: Andrzej Kotala, Maciej Basaj. Zachowanie marketingowe drobnych przedsiębiorców na obszarach wiejskich w Małopolsce.
Notes:
Summary, etc.
Zawiera m.in.: s. 262-272: Ludwik Szaro, Zofia Kmiecik-Kiszka. Postępowanie konsumentów przy zakupach owoców i warzyw w Krakowie; s. 547-551: Bronisław Kosowski. Wpływ działań marketingowych na wartość sprzedaży produktów przez OSM Limanowa; s. 552-561: Andrzej Kotala, Maciej Basaj. Zachowanie marketingowe drobnych przedsiębiorców na obszarach wiejskich w Małopolsce.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again