411144
No cover
Book
In basket
Również wersja w jęz. ang.Zawiera: s. 7-32: Ryszard Nycz. Poetyka intertekstualna : tradycje i perspektywy; s. 33-50: M. Tomaszewski. Penderecki : przemiany i punkty węzłowe drogi twórczej; s. 51-63: Krzysztof Bilica. W labiryncie muzyki, w labiryncie życia; s. 65-86: Teresa Malecka. Krzysztof Penderecki a kultura prawosławia w perspektywie intertekstualnej; s. 87-107: Alicja Jarzębska. Muzyka Pendereckiego a modernizm i postmodernizm; s. 109-130: Andrzej Tuchowski. "Czytane" a "pisalne" - etyczny kontekst twórczości Krzysztofa Pendereckiego; s. 131-143: Anna Nowak. Kategorie intertekstualności w koncertach instrumentalnych Krzysztofa Pendereckiego; s. s. 145-165: Ray Robinson. Orkiestra Pendereckiego w erze intertekstualności : udział w dialogu; s. 167-184: Stefan Keym. Intertekstualność w "Raju utraconym" Krzysztofa Pendereckiego; s. 185-190: Bettina Dissinger. O zastosowaniu cytatów muzycznych w operze Pendereckiego "Czarna Maska"; s. 191-210: Małgorzata Janicka-Słysz. Krzysztofa Pendereckiego strategie intertekstualne w operze "Ubu Król"; s. 211-222: Helmut Loos. "Credo" Krzysztofa Pendereckiego w tradycji kompozycji mszalnych; s. 223-240: Ann K. Gebuhr. Od szkicu do rzeczywistości : pre-tekst w "Credo" Pendereckiego; s. 241-258: Regina Chłopicka. Uwagi o dialogu w muzyce kantatowo-oratoryjnej Krzysztofa Pendereckiego; s. 259-280: Marcin Gmys. Penderecki a Mahler : próba paraleli; s. 281-298: E. Siemdaj. Symfonie Krzysztofa Pendereckiego : poszukiwanie własnej drogi; s. 299-314: Roman Kowal. "Actions" Krzysztofa Pendereckiego w uniwersum kultur, tradycji i technologii; s. 315-321: Andrzej Fuliński. Słuchając Pendereckiego; s. 323-330: Jerzy Jarocki. Spotkanie z Krzysztofem Pendereckim : na skrzyżowaniu teatru i muzyki.
Notes:
General note
Na s. red. błędny nr ISBN. Poprawny nr ISBN z 4 s. okł. Bibliogr. s. 313-314. Tekst częśc. tł. z ang., niem.
Summary, etc.
Również wersja w jęz. ang.Zawiera: s. 7-32: Ryszard Nycz. Poetyka intertekstualna : tradycje i perspektywy; s. 33-50: M. Tomaszewski. Penderecki : przemiany i punkty węzłowe drogi twórczej; s. 51-63: Krzysztof Bilica. W labiryncie muzyki, w labiryncie życia; s. 65-86: Teresa Malecka. Krzysztof Penderecki a kultura prawosławia w perspektywie intertekstualnej; s. 87-107: Alicja Jarzębska. Muzyka Pendereckiego a modernizm i postmodernizm; s. 109-130: Andrzej Tuchowski. "Czytane" a "pisalne" - etyczny kontekst twórczości Krzysztofa Pendereckiego; s. 131-143: Anna Nowak. Kategorie intertekstualności w koncertach instrumentalnych Krzysztofa Pendereckiego; s. s. 145-165: Ray Robinson. Orkiestra Pendereckiego w erze intertekstualności : udział w dialogu; s. 167-184: Stefan Keym. Intertekstualność w "Raju utraconym" Krzysztofa Pendereckiego; s. 185-190: Bettina Dissinger. O zastosowaniu cytatów muzycznych w operze Pendereckiego "Czarna Maska"; s. 191-210: Małgorzata Janicka-Słysz. Krzysztofa Pendereckiego strategie intertekstualne w operze "Ubu Król"; s. 211-222: Helmut Loos. "Credo" Krzysztofa Pendereckiego w tradycji kompozycji mszalnych; s. 223-240: Ann K. Gebuhr. Od szkicu do rzeczywistości : pre-tekst w "Credo" Pendereckiego; s. 241-258: Regina Chłopicka. Uwagi o dialogu w muzyce kantatowo-oratoryjnej Krzysztofa Pendereckiego; s. 259-280: Marcin Gmys. Penderecki a Mahler : próba paraleli; s. 281-298: E. Siemdaj. Symfonie Krzysztofa Pendereckiego : poszukiwanie własnej drogi; s. 299-314: Roman Kowal. "Actions" Krzysztofa Pendereckiego w uniwersum kultur, tradycji i technologii; s. 315-321: Andrzej Fuliński. Słuchając Pendereckiego; s. 323-330: Jerzy Jarocki. Spotkanie z Krzysztofem Pendereckim : na skrzyżowaniu teatru i muzyki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again