402181
No cover
Book
In basket
(Prace Monograficzne Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 0239-6025; nr 376)
Zawiera m.in.: s. 33-49: Edukacja muzyczna uczniów szkół ogólnokształcących na podstawie badań krakowskiego ośrodka naukowego; s. 86-101: Wyniki nauczania i poziom edukacji muzycznej uczniów klas trzecich szkół podstawowych z terenu byłych województw: bydgoskiego, katowickiego, krakowskiego, lubelskiego, warszawskiego i zielonogórskiego; s. 135-141: Umiejętności dydaktyczne studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej Wyższej Szkoły Pedagogicznej (Akademii Pedagogicznej) w Krakowie w latach 1996-1998 i wyniki sprawdzianów 1, 2, 3; s. 143-147: Poziomy sprawności muzycznych kandydatów i studentów pedagogiki wczesnoszkolnej Wyższej Szkoły Pedagogicznej (Akademii Pedagogicznej) w Krakowie : wyniki badań testem Horbulewicza-Janczewskiego w latach 1992-1996; s. 167-169: Charakterystyka krakowskiej koncepcji kształcenia muzycznego studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej; s. 173-199: Strategie kształcenia muzyczno-pedagogicznego studentów pedagogiki wczesnoszkolnej na przykładzie Akademii Bydgoskiej w Bydgoszczy, Akademii Pedagogicznej w Krakowie, Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach oraz Uniwersytetu Śląskiego, Filii w Cieszynie i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [207]-218. - Indeksy
Summary, etc.
Zawiera m.in.: s. 33-49: Edukacja muzyczna uczniów szkół ogólnokształcących na podstawie badań krakowskiego ośrodka naukowego; s. 86-101: Wyniki nauczania i poziom edukacji muzycznej uczniów klas trzecich szkół podstawowych z terenu byłych województw: bydgoskiego, katowickiego, krakowskiego, lubelskiego, warszawskiego i zielonogórskiego; s. 135-141: Umiejętności dydaktyczne studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej Wyższej Szkoły Pedagogicznej (Akademii Pedagogicznej) w Krakowie w latach 1996-1998 i wyniki sprawdzianów 1, 2, 3; s. 143-147: Poziomy sprawności muzycznych kandydatów i studentów pedagogiki wczesnoszkolnej Wyższej Szkoły Pedagogicznej (Akademii Pedagogicznej) w Krakowie : wyniki badań testem Horbulewicza-Janczewskiego w latach 1992-1996; s. 167-169: Charakterystyka krakowskiej koncepcji kształcenia muzycznego studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej; s. 173-199: Strategie kształcenia muzyczno-pedagogicznego studentów pedagogiki wczesnoszkolnej na przykładzie Akademii Bydgoskiej w Bydgoszczy, Akademii Pedagogicznej w Krakowie, Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach oraz Uniwersytetu Śląskiego, Filii w Cieszynie i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Language note
Streszczenie w języku angielskim, niemieckim i rososyjskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again