410753
No cover
Article
In basket
Czynniki determinujące zadowolenie klienta z usługi hotelarskiej na przykładzie trzygwiazdkowego hotelu w Krakowie / Agnieszka Pasternak (Katedra Zarządzania Sportem i Turystyką. Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach), Justyna Szklarz (Wydział Zarządzania Sportem i Turystyką. Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach). W: Zarządzanie turystyką i sportem wobec wyzwań XXI wieku : wybrane zagadnienia = Tourism and sport management against the challenges of the XXI century : selected issues / redakcja naukowa Joanna Kantyka, Wojciech Chudy, Agnieszka Górka-Chowaniec ; Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach ; [Uniwersytet Śląski. Centrum Badawcze Publicznego Prawa Konkurencji i Regulacji Sektorowych]. - Warszawa, 2020. - S. 145-172.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronie 172.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again