410753
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Zawiera m.in. s. 67-80: Rozdział 5. Kraków jako wielowymiarowy produkt turystyki religijnej / Zbigniew Borek (Różnorodność religijna Krakowa; Walory miasta dla uczestników turystyki religijnej; Infrastruktura turystyczna Krakowa; Krakowska oferta turystyki religijnej – teraźniejszość i przyszłość); s. 81-88: Rozdział 6. Turystyka religijna w Krakowie w latach 2012‒2016 / Renata Seweryn (Wielkość religijnego ruchu turystycznego w mieście; Goście o motywach religijnych na tle innych odwiedzających Kraków; Metodyka badań; Profil socjodemograficzny uczestników turystyki religijnej w Krakowie; Specyfika zachowań rynkowych w turystyce odwiedzających Kraków w celach religijnych); s. 99-111: Rozdział 7. Charakterystyka Światowych Dni Młodzieży 2016 / Józef Sala (m.in.: Organizacja Światowych Dni Młodzieży w Krakowie w 2016 roku; Światowe Dni Młodzieży w świetle publikowanych wyników badań); s. 115-121: Rozdział 8. Metodyka badań własnych / Krzysztof Lipecki (Cel oraz problem badawczy; Materiał i metoda badań; Charakterystyka badanej zbiorowości; Profil mieszkańca Krakowa; Profil turysty); s. 129-152: Rozdział 9. Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM – wyniki badań własnych / Michał Rudnicki (Zarys problematyki badań empirycznych; Wpływ Światowych Dni Młodzieży na zachowania turystów przybywających do Krakowa; Opinie turystów na temat poszczególnych elementów produktu turystycznego Krakowa; Ocena Krakowa przez turystów – w kontekście wizerunku miasta; Ocena Krakowa przez mieszkańców – w kontekście wizerunku miasta)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 165-178. Indeks.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Zawiera m.in. s. 67-80: Rozdział 5. Kraków jako wielowymiarowy produkt turystyki religijnej / Zbigniew Borek (Różnorodność religijna Krakowa; Walory miasta dla uczestników turystyki religijnej; Infrastruktura turystyczna Krakowa; Krakowska oferta turystyki religijnej – teraźniejszość i przyszłość); s. 81-88: Rozdział 6. Turystyka religijna w Krakowie w latach 2012‒2016 / Renata Seweryn (Wielkość religijnego ruchu turystycznego w mieście; Goście o motywach religijnych na tle innych odwiedzających Kraków; Metodyka badań; Profil socjodemograficzny uczestników turystyki religijnej w Krakowie; Specyfika zachowań rynkowych w turystyce odwiedzających Kraków w celach religijnych); s. 99-111: Rozdział 7. Charakterystyka Światowych Dni Młodzieży 2016 / Józef Sala (m.in.: Organizacja Światowych Dni Młodzieży w Krakowie w 2016 roku; Światowe Dni Młodzieży w świetle publikowanych wyników badań); s. 115-121: Rozdział 8. Metodyka badań własnych / Krzysztof Lipecki (Cel oraz problem badawczy; Materiał i metoda badań; Charakterystyka badanej zbiorowości; Profil mieszkańca Krakowa; Profil turysty); s. 129-152: Rozdział 9. Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM – wyniki badań własnych / Michał Rudnicki (Zarys problematyki badań empirycznych; Wpływ Światowych Dni Młodzieży na zachowania turystów przybywających do Krakowa; Opinie turystów na temat poszczególnych elementów produktu turystycznego Krakowa; Ocena Krakowa przez turystów – w kontekście wizerunku miasta; Ocena Krakowa przez mieszkańców – w kontekście wizerunku miasta)
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej