410753
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Zawiera m.in. s. 67-80: Rozdział 5. Kraków jako wielowymiarowy produkt turystyki religijnej / Zbigniew Borek (Różnorodność religijna Krakowa; Walory miasta dla uczestników turystyki religijnej; Infrastruktura turystyczna Krakowa; Krakowska oferta turystyki religijnej – teraźniejszość i przyszłość); s. 81-88: Rozdział 6. Turystyka religijna w Krakowie w latach 2012‒2016 / Renata Seweryn (Wielkość religijnego ruchu turystycznego w mieście; Goście o motywach religijnych na tle innych odwiedzających Kraków; Metodyka badań; Profil socjodemograficzny uczestników turystyki religijnej w Krakowie; Specyfika zachowań rynkowych w turystyce odwiedzających Kraków w celach religijnych); s. 99-111: Rozdział 7. Charakterystyka Światowych Dni Młodzieży 2016 / Józef Sala (m.in.: Organizacja Światowych Dni Młodzieży w Krakowie w 2016 roku; Światowe Dni Młodzieży w świetle publikowanych wyników badań); s. 115-121: Rozdział 8. Metodyka badań własnych / Krzysztof Lipecki (Cel oraz problem badawczy; Materiał i metoda badań; Charakterystyka badanej zbiorowości; Profil mieszkańca Krakowa; Profil turysty); s. 129-152: Rozdział 9. Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM – wyniki badań własnych / Michał Rudnicki (Zarys problematyki badań empirycznych; Wpływ Światowych Dni Młodzieży na zachowania turystów przybywających do Krakowa; Opinie turystów na temat poszczególnych elementów produktu turystycznego Krakowa; Ocena Krakowa przez turystów – w kontekście wizerunku miasta; Ocena Krakowa przez mieszkańców – w kontekście wizerunku miasta)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 165-178. Indeks.
Summary, etc.
Zawiera m.in. s. 67-80: Rozdział 5. Kraków jako wielowymiarowy produkt turystyki religijnej / Zbigniew Borek (Różnorodność religijna Krakowa; Walory miasta dla uczestników turystyki religijnej; Infrastruktura turystyczna Krakowa; Krakowska oferta turystyki religijnej – teraźniejszość i przyszłość); s. 81-88: Rozdział 6. Turystyka religijna w Krakowie w latach 2012‒2016 / Renata Seweryn (Wielkość religijnego ruchu turystycznego w mieście; Goście o motywach religijnych na tle innych odwiedzających Kraków; Metodyka badań; Profil socjodemograficzny uczestników turystyki religijnej w Krakowie; Specyfika zachowań rynkowych w turystyce odwiedzających Kraków w celach religijnych); s. 99-111: Rozdział 7. Charakterystyka Światowych Dni Młodzieży 2016 / Józef Sala (m.in.: Organizacja Światowych Dni Młodzieży w Krakowie w 2016 roku; Światowe Dni Młodzieży w świetle publikowanych wyników badań); s. 115-121: Rozdział 8. Metodyka badań własnych / Krzysztof Lipecki (Cel oraz problem badawczy; Materiał i metoda badań; Charakterystyka badanej zbiorowości; Profil mieszkańca Krakowa; Profil turysty); s. 129-152: Rozdział 9. Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM – wyniki badań własnych / Michał Rudnicki (Zarys problematyki badań empirycznych; Wpływ Światowych Dni Młodzieży na zachowania turystów przybywających do Krakowa; Opinie turystów na temat poszczególnych elementów produktu turystycznego Krakowa; Ocena Krakowa przez turystów – w kontekście wizerunku miasta; Ocena Krakowa przez mieszkańców – w kontekście wizerunku miasta)
Funding information note
Publikacja dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again